Jump to content
Ieškoti
  • Daugiau nustatymų...
Rasti rezultatus, kurie...
Rasti rezultatus...

Las-Venturas.LT | 0.3.7 klientas

Prisijungę žaidėjai: 0 / 200

Versija: LV 7.7.7


Regis_Ganja

TEXTURE PAMOKA

Rekomenduoti pranešimai

Sveiki, šiandieną mėginsiu išmokyti jus texturinti sukurta map darbą per map editoriu.

 

Pirmiausia jums reikės šių programų:

 

1.MAP CONSTRUCTOR (EDITOR)- http://www.mathpuddi...samp/editor.rar

   Su šią programa mapinsite map darbus.

 

2.TEXTURE STUDIO- https://github.com/P...Texture-Studio/

   Ši programa skirta texturinti sukurtą jūsų darbą.

 

3.SAMP 0.3.7 WINDOWS SERVER- https://www.sa-mp.com/download.php

   Šitame folderyje bus 3 svarbus failai kuriuos reikės perkelti norint tekstūrinti.

 

 

Na manau to pakanka ir galime pradėti.

 

Tai pirmiausia suinstaliuokite MAP CONSTRUCTOR(EDITOR) į GTA:SA folderį. Visą tai padarę paliekame jį ramybėje ir pereiname prie TEXTURE STUDIO BEI SAMP 0.3.7 WINDOWS SERVER. Šiuos du folderius išarchivuokite ant dekstopo, vaizdas turi būti toks:

 

f051681fa88c61e9841809a0050e9f93455.png

 

Tada paleiskite SAMP SERVER, ir iš jo, į TEXTURE STUDIO perkelkite šiuos tris failus:

 

  • Samp-server.exe
  • Samp-npc.exe
  • Announce.exe

Vaizdas gausis toks:

 

M85u1e7.jpg

 

Visą tai padarę galime drasei trinti samp server aplankalą, o TEXTURE STUDIO perkelti į GTA:SA direktoriją.

Dabar priėjome prie svarbiausios dalies, TEXTURINIMO.

 

 

Pirmiausia jums reikės susikurti map darbą per constructor, bet kadangi aš jį turiu, tai tiesiog darysiu viską.

 

Tai susikūrę map darbą, einame į PAWNO, pajungiame PAWNO, ir per jį atsidarome bare.pwn, kuris yra gamemodes aplankale.

 

Atsidare, vaizdą matysime tokį:

 

U3DIhlw.jpg

 

 

 

Jį paliekame atidarytą, ir dar kartą paleidžiame pawno ir per jį lygei taip pat atidarome savo sukurta map darbą.

 

Vaizdas turi būti panašus į šitą(BET PAS VISUS SKIRTINGAS OBJEKTŲ DYDIS):

 

OjnuHBt.jpg

 

Visus objektus kurie turi priekyje CreateObject perkelime į Bare.pwn, į šią vietą kuri nurodyta nuotraukoje, vaizdas turi būti toks:

 

Ac661Zk.jpg

 

O jei jūs tekstūrinat, toje vietoje kur buvo seni GTA objektai, ir juos pašalinot, šiuo atvėju aš tai dariau, tuos RemoveBuildingFor perkelkite į šią vietą, kuri nurodyta nuotraukoje:

 

l2IihsL.jpg

 

 

Ir viską perkele galima drasei išjungti mūsų pu paleista map darbą, ir palikti vieną vienintelį bare.pwn, kuriame viskas yra mūsų jau perkeltą. Žinoma viską perkėle sutvarkykite lygiuote, jog viskas būtų vienoje linijoje kaip mano nuotraukose, ir viską sutvarke spauskite f5(Kad išsaugoti) ir vaizdas turi būti toks, jei viskas teisingai padaryta:

 

Nz40zuy.jpg

 

Dabar paleidžiame SA:MP, ir įvedame nauja serveri, adresu: localhost:7777

 

Nuleidžiame į apačia bare.pwn ir einame į TEXTURE STUDIO aplankalą kuris yra GTA:SA direktoryjoje, ir ijungiame samp-server.exe, jums užkraus juoda lentelę, ir serveris kurį įvėdeme pradės veikti.

 

Dabar viskas ir prasidės, einame į tą serveri.

 

Atsiradę Las-Venturas mieste, rašome /flymode, ir skrendame iki savo map darbo vietos, arba tiesiog galite pasitelkti čytus ir su airbrk nuskristi.

 

Nuskride į map darbo vietą, rašome /newmap, ir įrašome pavadinimą ir išsaugome.(PAVADINIMAS NĖRA SVARBUS)

 

Dabar tiesiog rašykite /cobject ir objekto id, kurį norime teksturinti, aš šiuo atvėju rašau /cobject 19463 (ČIA SIENOS OBJEKTAS, WALL)

 

Isikėlę objektą, rašome /mtextures, mums išmes lentelę su tekstūromis.

 

Dabar tiesiog su alt bei skaičiais 4 bei 6 keiteliojame texturas, ir žiurime kuri jums labiau prie širdies, aš nežinau kaip paeiti į apačia nes su skaičiais negalima, tai tiesiog aš darau taip, eidamas su 6 į priekį pamatau vienoje lentelėje gražią teksturą, rašau /mtset ir atsiskaičiaves kelinta ji yra parašau /mtset 0 194 arba kitoki skaičiu, žiūrint kelintas jis yra. Norint sužinot kelintas jis, apačioje yra pavadinimas index: ir skaičius.

 

Visas vaizdas toks:

 

eNAvX5i.jpg

 

Na jei jums patinka ši tekstūra, ir ją išsirinkote, kad ji būtų butent tokia, rašome /exportmap, jums išmes ivesti pavadinimą, rašykite tiesiog tą pavadinimą kurį prieštai vedėte, tada irašykite 300.0 (Šitas 300.0 skaičius, tai atstumas iš kokio matysis jūsų map darbas), ir tada vėl išmes lentelę spauskite CREATE OBJECT.

 

Dabar rašome /q ir išjungiame.

 

Einame vėl į TEXTURE STUDIO, kuris yra GTA:SA direktorijoje, einame į scriptfiles/tstudio/exportmaps, ir dabar tiesiog susirandame .txt savo texturintą objektą, kurį sukurėte. Aš nežinau koks jūsų buvo pasirinktas pavadinimas bet mano buvo Manomapas, todėl aš jį susirandu ir ijungiu, ir matau tokį vaizdą(Jus turėtume matyti toki patį, tik skirsis textūra, nes ne visi vienodas renkasi):

 

BBYRYDf.jpg  

 

Viską palikite ramybėje ir pereikite prie bare.pwn.

 

Dabar teks susirasti objektą kurį teksturinome, žinoma sienu aš dėjau daug, tai pas mane jų ir bus daugiau, susirasti labai paprasta, po createobject eina skaičiukai, patys pirmi skaičiukai ir yra to objekto id. Tai dabar visus tokių pačių id objektus, perkelkite į apačia, aš teksturinau 19463 objektą, tai aš juos ir ieškosiu, visus susirades sukopijavęs keliu į apačia, tiesiog perkeliu, o toje vietoje kurioje jie buvo juos ištrinu, dabar viskas turi atsidurti apačioje, po visais objektais, vaizdas turėtų būti toks:

(ŽINOMA JEI SUNKU VISKĄ PLIKA AKIMI IEŠKOTI, TIESIOG SPAUSKITE ctrl + H ir išmestoje lentelėje, iveskite jūsų objekto pavadinimą į vietą, kurioje parašytą, search for:

 

dG9HIt1.jpg

 

Vėl žinoma nusikėle į apačia sutvarkome lygiuotę. Ir spaudžiame f5.

 

Tada einame į mūsų texturinto mapo .txt, ir nusikopijuojame šią eilutę:

 

pAxVRBB.jpg

 

Nusikopijavę perkeliame virš tų objektų kuriuos texturinsim ir kuriuos persikėlime į apačią:

 

aN1rj1U.jpg

 

Dabar prieš kiekvieną CreateObject užrašą, nukopijuojame tmpobjid = .

 

NAtCVC9.jpg

 

Tada, pačiame gale kur yra 0.00000, toliau prirašome ,300.0, arba tiesiog nukopijuojame.Vaizdas toks turi būti:

 

d56aE9d.jpg

 

 

Paskutinis žingsnis, po visais tais objektais persikelimę visą eilutę  SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 14548, "ab_cargo_int", "cargo_gir1", 0);

 

Pas mane eilutė tokia nes aš dariau tokia texturą, pas jus bus kitokia, vaizdas turi būti toks:

 

p8LLsTT.jpg

 

Dabar tiesiog tą užrašą kurį persikėleme galima ištrinti, bet palikite tik vieną, new tmpobjid;

Šį užrašą palike viršuj savo texturintu objektu, vaizdas toks:

 

 

8IXExP4.jpg

 

Dabar tiesiog spauskite vėl f5 ir turi viskas išsisaugoti, ir rodyti švarią gražią lentelę, apie kuria kalbėjau pradžioje.

 

Viską padarę paleidžiame vėl serverį, einame į tą serverį kurį sukurėme, ir nuskrendame prie savo map darbo patestinti ar viskas gerai sutexturintą kaip norėjote, man viskas išėjo, vaizdas:

 

GOGguWZ.png

 

 

Žinoma, dabar viską sutexturine, galime texturinti kitus objektus, ir vėl viską perkelti į pačia apačia, po tais objektais, jei viską kelsite po tais objektais, jums nebereikės palikti užrašo, new tmpobjid;

 

 


PAMOKA BAIGTA.AČIŪ UŽ DĖMESĮ, TIKIUOSI KONORS IŠMOKOTE, JEI REIKIA PAGALBOS TIESIOG KREIPKITES ŠIOJE TEMOJE.

 

  • Patinka 2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Nepamenu kuomet paskutinį kartą naudojau Pawno programą (štai kaip pas mane: http://i.imgur.com/oKEf1kg.png?1)

, bet ir šiaip pamoka paremta senamadišku stiliumi...

Kur kas patogiau yra naudoti stock'us į kuriuos būtų patalpintas map darbo kodas bei naudoti YSI\y_hooks include , jog stocką būtų galima įkelti į callback'ą ir galiausiai includinti map darbo failiuką:

 

Štai pavizdys: 

#include	"Failai/Sistemos/Mapp.pwn"

Kodėl tai naudinga? kadangi visi failai bei sistemos būdamos atskiruose failuose suteikia tvarkingumo bei žymiai lengviau rasti visas sistemas atskiruose failuose nei ieškoti tam tikros sistemos eilutės viename faile.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Kaip tik reikėjo pamokis :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Tikrai pravers pamoka. +r3p

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Kaip ne mano? :D pats viską nuo 0 kuriau. Gal tiesiog panaši į kurią nors ir tiek, maišai kažką žmogau .:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Neko blatno nematau,nes kas netexturino tas netexturins nes labai daug darbo reikia ideti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Kodėl kai nueinu į ta serveri man neveikia komandos nors viskas gerai yra?

/rcon login [slaptažodis]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Realiai tokių pamokų pilnas internetas ir kas tikrai susidomės Mapp'inimu, tai ras ir be Las-venturas forumo - kuris yra pačio serverio (žaidimo) diskucijų forumas. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
Svečias
Ši tema yra užrakinta.
×
×
  • Kurti naują...