nežinau, toks jausmas, kad žiūriu kokių 2012 metų samp'o video, kur tiesiog viskas bet kaip išmėtyta, bet kaip nufilmuota. 2021 metai jau visgi, laikas pasitempti, nes didelės klaidos kartojas jau ne vienam ar ne dviejuose tavo vaizdo įrašuose.
visų pirma, tai nuimk tą logotipą nuo ekrano viršaus. toks jausmas, kad televiziją kažkokią žiūriu. matau, kad kažkokį tai tekstą slepia, bet tai jau geriau išsitrink modą, kuris ten kažkokį tekstą sukuria). Tiesiog netinka tokiem vaizdo įrašam logotipas, nebe 2014 metai, kai visi tą logotipą dėdavo į kampą. Jei ir nori dėt, tai, visų antra, uždėk black bar'us iš apačios ir viršaus ir tada dėk tą logotipą apatiniam dešiniam kampe pusiau ant black baro, pusiau ant vaizdo(nepatariu to daryt). moving on su black bar'ais. Juos dėti reik ne vien dėl to, kad būtų kur logotipą pakabint, bet ir dėl to, kad jie tavo video suteiks daugiau cinematiškumo ir šiaip atrodys simpatiškiau, nes pas tave tuščias gta, tai pilnas ekranas tiesiog nepatraukliai atrodo. Aišku, nebūk kaip didžioji dalis servo dm'erių movie makerių, kurie uždeda tokius black bar'us, kad lieka tik koks 30 procentų vaizdo per vidurį.
apie cinematiškumą - nu pasipraktikuok tu tą smooth camerą šiek tiek off-camera, nes skraidai bet kaip, bet kur, kad tik skraidyt. pasimokink su ja skraidyt iš lėto. pasimokink įvairesnių filmavimo kampų, įdėk šiek tiek depth į savo kadrus, o ne tiesiog iš kažkokio kampo pliką objektą(ir tai tas objektas net ne dėmėsio centre pastatytas dažniausiai). daug skraidai, vadinas, nori cinematiškumo, o to norint, su ja reikia neskubėti, skraidyt iš lėto, kartais pagreitinti. planuok kadrus labiau, ne vien tai, ką nori parodyt, bet ir kaip skrisi, nes pasimetęs tu ten ore.
kadrų įvairumas. mums, kaip žiūrovui, labai įdomu žiūrėti kokią pusę minutės ar daugiau kaip tu atsukęs vaizdą į savo veikėją tiesiog eini. patikėk, labai įdomu! ne, visiškai neįdomu ir jau tada norisi išjungti. žiūrovą turi sulaikyti, naudok įvairesnius kadrus, įdėk skirtingų perspektyvų, iš įvairių kampų(bet tai nereiškia, kad vienam veiksmui parodyti reikia naudoti 10 skirtingų kampų). galiausiai, sutrumpink scenas, nes nu kodėl kažkoks beprasmis ėjimas vyksta tokį ilgą laiką? ir tai čia vienas pavyzdys, tokių tikrai yra daugiau.
reiktų pasimokyt kadrų karpymo. kadrus pradėk jau smooth cameros judesy(nebent tai labai jau specific kadras), o ne tada, kai tu dar lauki objekto ir tada tik pradedi judint tą kamerą. negražiai atrodo. trūksta šiek tiek ritmo jautimo, dainos pradžia lėta, o tu ten duodies su ta smooth camera prie to kalėjimo. parodyk tai, kas aktualiausia, nes žiūrovui neįdomu visa tai, kas vyko iki scenos pradžios.
perėjimai tarp kadrų. vos ne visą video tie fade/overlay transitionai. reikia įvairovės, kad ir tie patys jump cut'ai susižiūrėtų geriau, nei dešimt fade perėjimų iš eilės vienas po kito. pabandyk kad ir tą pačią judesio trajektoriją tarp skirtingų kadrų palaikyt ir pamatysi, kad net ir paprasčiausias cut'as susižiūri geriau nei bet kas kitas.
IR NENAUDOK ŠIAIP KAŽKOKIŲ KADRŲ BE PRASMĖS, BE SĄSAJOS(1:55), RŪKAI NAMO KIEME, SĖDI SULTANE ŽIŪRĖDAMAS Į TILTĄ IR TADA JAU ŠOKIAI POKIAI, nu neveikia taip
dabar tiek, būtų galima parašyti daugiau, bet jei jau ties šiais dalykais padirbėsi, vaizdo įrašai atrodys daug simpatiškiau ir profesionaliau. sėkmės toliau dirbant