Jump to content
Ieškoti
  • Daugiau nustatymų...
Rasti rezultatus, kurie...
Rasti rezultatus...

Las-Venturas.LT | 0.3.7 klientas

Prisijungę žaidėjai: 40 / 300

Versija: LV 7.4.1

Sim_Gint

Reikia pagalbos dėl ausinių.

Rekomenduoti pranešimai

1. Kokios pagalbos reikia?: Techniškos
2. Apibūdinkite iškilusią problemą: Nusipirkau prieš beveik savaitę ausines, viskas puikiai veikė, tik kartais jos random išsijungdavo. Dabar vėl buvo tas pats, tik kai vėl įjungiau jas atgal, išmetė lentelę "USB įrenginys neatpažystamas". Bandžiau ant kito pc, irgi neveikė. Išbandžiau beveik visus troubleshootinimo tip'us, nepadėjo. Pas manęs yra WIN 8.1 ir Razer Electra V2 USB ausinės. 
3. Papildomas komentaras, vaizdinė medžiaga (nebūtina)Padėjusiam sutvarkyti šią problemą nepagailėsiu ir 1m. https://imgur.com/a/u9s0Ygj

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Driver pabandyk atsinaujinti arba jos įsirašyti. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

driverius atnaujink ir nueik i sound optionus - recording devices ir nustatyk kaip default device ir default communications device.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
prieš 24 minutes(-čių), Ernis_HksAtsa rašė:

draiverius pabandyk atsinaujinti

 

prieš 10 minutes(-čių), Mister_Tedis rašė:

Driver pabandyk atsinaujinti arba jos įsirašyti. 

Bandžiau, bet reikia kad pačios ausines detectintu, bet nedetectina. 

 

prieš 11 minutes(-čių), Luksz_Lektka rašė:

driverius atnaujink ir nueik i sound optionus - recording devices ir nustatyk kaip default device ir default communications device.

Per ten nerodo jų. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Bandyk, persirašyt windowsus, čj padėtu, arba jei turi garantinį tai nunešk atgal ausinęs.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

bandei kitą usb portą? gal užsilenkė anas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
prieš 10 minutes(-čių), Pijus_Blacks rašė:

Bandyk, persirašyt windowsus, čj padėtu, arba jei turi garantinį tai nunešk atgal ausinęs.

Ant kito pc bandžiau

 

prieš 9 minutes(-čių), Dyglas_Fingeris rašė:

bandei kitą usb portą? gal užsilenkė anas

Ant visų 3 portų bandžiau 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

ž

Ką tik, Sim_Gint rašė:

Ant kito pc bandžiau

 

Ant visų 3 portų bandžiau 

Gražink jas tada, turėtų apkeist su naujom lyg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Jeigu turi galimybę, išbandyk ant kito pc. Jeigu veikia, tai sound driveriai pjaunasi, jeigu ne, tai ir taip aišku, jog į garantinį tokias nešt.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
prieš 1 minutę, Pijus_Blacks rašė:

ž

Gražink jas tada, turėtų apkeist su naujom lyg

Bandysiu šnd jiem rašyt dėl to, jei nepadės, reikės rašyt pačiam razer'iui

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Dar pabandyk šitus fixus:

https://imgur.com/a/WplFFyS ; https://imgur.com/a/ltutY2Y

  1. Antroj nuotraukoj spausk "Change advanced power settings", trečioj nuotraukoj turi būti enabled.
  2. Antroj nuotraukoj turėtų rodyti device, kuris yra atmetamas, spausk ant jo dešininį klavišą ir update driver, po to pasirenki "Search automatically for updated driver software".

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
prieš 2 valandas(-ų), Dyglas_Fingeris rašė:

Dar pabandyk šitus fixus:

https://imgur.com/a/WplFFyS ; https://imgur.com/a/ltutY2Y

  1. Antroj nuotraukoj spausk "Change advanced power settings", trečioj nuotraukoj turi būti enabled.
  2. Antroj nuotraukoj turėtų rodyti device, kuris yra atmetamas, spausk ant jo dešininį klavišą ir update driver, po to pasirenki "Search automatically for updated driver software".

 

Bandžiau abu, nepadėjo :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites

Sveikas, štai yra 4 galimi variantai kodėl jums išmeta "USB įrenginys neatpažystamas" problemą:

1. USB prietaisas yra 'užkibęs'.

Ausinės galėjo patirti vidinę problemą ir tiesiog paprastai pasakius sustojo veikti. Tai galima sužinoti jeigu per Device Manager prie jūsų prietaiso yra parašytas kodas "43". Tai dažniausiai gali sutvarkyti paprastas išjungimas iš USB jungties ir įjungti per naują.

2. Klaidingi USB jungikliai ar kabeliai.

Per laiką USB jungktis sugenda todėl verta pabandyti įjungti prietaisą į kitą USB lizdą ar pakeisti patį naudojamą prietaiso kabelį (jeigu įmanoma).

3. Neįrašyti/netinkami driveriai.

Šioje situacijoje kompiuterio sistema galėjo neužfiksuoti driverių problemos su jūsų prietaisu, tad reikalingas jų įrašymas. Atitinkamus driverius galite rasti pačių gamintojų svetainėje (čia rasite daugiau informacijos, o čia rasite patį atnaujinimo parsisiuntimą).

4. USB Prietaisas sugedęs.

Jūsų situacijoje, man šis variantas yra labiausiai tikėtinas. Kadangi dažnai įvyksta tokių problemų kaip gamintojai išsiunčia produktus su klaidom, būtų tikrai verta susisiekti su savo prietaiso šaltiniu ir gauti naują, veikiantį produktą, tai tikrai turėtų išspręsti jūsų turimą problemą - jeigu ne, problema su pačiu kompiuteriu.

 

Prieš bandant susisiekti su gamintojais, stirpiai siūlau išbandyti jums paminėtus pasiūlymus, sėkmės.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Nariai, šiuo metu skaitantys   0 nariai

    Nėra registruotų narių, kurie peržiūrėtų šį puslapį.

  • Nariai, kurie skaitė šią temą   1 narys

×
×
  • Kurti naują...