Jump to content
Ieškoti
  • Daugiau nustatymų...
Rasti rezultatus, kurie...
Rasti rezultatus...

Las-Venturas.LT | 0.3.7 klientas

Prisijungę žaidėjai: 18 / 300

Versija: LV 7.5.3

Max_Tosha

Pirkai kreditus SMS žinute, bet negavai?

Rekomenduoti pranešimai

logo.png sPGaFFq.png

Labas,

Mūsų įmokų surinkimo paslaugų teikėjas Paysera“ patiria techninius nesklandumus. Todėl, kviečiame rinktis kitus mokėjimo būdus.

Jeigu visvien bandėte įsigyti paslaugą ir ji nebuvo suteikta, bet pinigai iš sąskaitos buvo nuskaityti, tokiu atveju Jums reikėtų susisiekti su „Paysera ir pranešti apie problemą.

FEZggoI.png

1 ŽINGSNIS

Sukurkite „Paysera“ pagalbos bilietą (spauskite ant teksto).

2 ŽINGSNIS

Užpildykite reikiamus laukelius ir pateikite reikiamą informaciją, o tada spauskite „Siųsti“. Žemiau pateikiame pagalbos bilieto pavyzdį.

Cituoti

 

Pasirinkite klausimą: Apmokėjau SMS žinute, tačiau negavau paslaugos

Vardas: [nurodykite savo vardą]
El. paštas: [nurodykite savo el. pašto adresą]

Pavadinimas: Siunčiau SMS, bet negavau paslaugos | Las-Venturas.LT

Žinutė: Laba diena, negavau paslaugos apmokėjęs SMS žinute. Mano telefono numeris +370 600 00000, raktažodis: lv30 Vardas_Pavarde, numeriu: 1398, pirkimo data: 2021-09-06 22:40

 

DN9s4kh.png

3 ŽINGSNIS

Paysera Jūsų paprašys sąskaitos išklotinės, kurioje būtų galima matyti nuskaitytus pinigus. Tai yra vienintelis būdas įrodyti, jog žinutė buvo išsiųsta. Viską atlikus „Paysera įskaitys Jūsų mokėjimą ir paslaugos bus suteiktos automatiškai. Išklotinę galite gauti iš savo telefono ryšio operatoriaus, pavyzdžiui, prisijungus internetu.

Padėjo? check.png

  • Patinka 3
  • Haha 1
  • Liūdnas 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Share on other sites
Svečias
Ši tema yra užrakinta.
×
×
  • Kurti naują...